Főoldal


2011. január 30., vasárnap

Első díjjam





Első díjjam, melyet Salina ajándékozott nekem, akinek ezt nagyon szépen köszönöm :)

   Most pedig három dolog rólam :))

1. Szinte minden féle zenét meghallgatok ami megtetszik.
2. Van egy degum :) (utána lehet nézni hogy mi az ha esetleg ismeretlen valakinek)
3. Nekem az írás olyan mintha egy kicsit kiléphetnék az életemből.

A díjjat tovább adom Nora017-nek, Beccának, és Bonnie Bellnek. Gratulálok nekik, Mind nagyon jó írók, és igazán bele adnak minden érzelmet a történeteikbe. Megérdemlik a díjjakat!!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm! Máris kirakom! :)

    VálaszTörlés
  2. SZIA! Csak ide tudok írni:)))) de akkor ide írom a komim:))) Nagyon tetszett ez a fejezetet is mint a többi:) Szerintem baromi jól írsz és nagyon szeretem a történeted, nem ,,csak úgy " lettem a követőd:))) Hihetetlenül izgalmas volt ez a rész is élveztem minden sorát:DXD
    Akartam kérdezni: nem jártál vagy jársz a Liszt Ferenc gimnáziumba??? Annyira ismerős vagy...lehet, hogy ismerjük egymást????:) (K)

    VálaszTörlés
  3. SZia :D örülök hogy tényleg ennyire tetszik, én is imádom a te történeted!! :D
    Nem nem jártam és nem is járok gimibe, meg semmilyen Liszt Ferenc nevű suliba :)
    szerintem nem. :D Érdekes tudni róla hogy van vmi hasonló kinézetű emberke mint én :D
    pusz és köszi a komit ^^

    VálaszTörlés